Att vara mänsklig..

Jag hatar att inte veta vart jag är på väg yrkesmässigt. Jag vill leva ett meningsfullt liv, ha ett väsentligt jobb som gynnar mig likväl andra. Varför ska det vara så svårt att veta vart man vill ta vägen? Är det okej för mig att slutföra någon random utbildning och kanske om 10 år ta tag i vad jag vill för resten av livet? Skola om mig? Göra annat? Leva annorlunda? Man har ändå så lång tid kvar på den här planeten, så finns inget som borde stoppa mig från att inte veta just idag. Men ska man då studera eller jobba tills man vet vad man vill?
Jag är inte mer än mänsklig, den här ovissheten borde väl inte vara så stor som jag själv gör den till, eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0