duktig tjej

Nu har jag varit sockerfri i två dagar. Haha löjligt egentligen, men little steps. För mig blir de precis som för barnen, lördagsgodis typ. Så cola och sötsaker får endast förtäras när det är helg. Det är jobbigt from time to time men jag kämpar. Samma gäller mat. Inga sena middagar. Äter middag runt 18 sen får det duga. Får äta någon frukt eller något lättare om (när) jag blir hungrig. Just nu äter jag apelsin och lite kesella.

Tidigare ikväll trotsade jag även mitt onda knä och tog en promenad. Glömde räkna avstånd men det var ca 4-5 km, var ute och gick i en timma. Kändes skönt att få komma ut en stund. Njuta av lite frisk luft och röra lite på fläsket. Måste få komma igång , även om det blir en relativt lugn start så blir det åtminstone något.
Nu ska jag äta upp det här för att sen lägga mig och läsa min bok och kanske försöka somna - om det går inatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0