hår

Ligger i soffan och sätter upp en pruttbarriär kring mig. Thaimat varför gör du detta mot mig? Thaimat varför äter jag dig hela tiden?
Men som rubriken lyder så går tankarna i hårtankar. Vill jag gå ännu ljusare eller inte? Ska jag gå till Louise eller ska jag sätta i en toning själv över slingorna?
Nu har jag verkligen bestämt mig för att spara ut håret åtminstone ner till tuttarna. Men måste få bort mongoklippningen på ena sidan snart också.. Vem klipper sådär konstigt? Varför gjorde hon så mot mitt hår? Bitch.

Utöver det har jag haft en förvirrad förstadag i skolan.. Inte fan visste jag att de ville att man skulle ha utomordentlig framförhållning. VEM har det? Ingen.


Mitt inte alls slitna hår just nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0