melisa som gravid..

Är nyligen hemkommen från globen där jag självklart slösade mer pengat än jag borde ha gjort. Varför gör jag så för? Måste lära mig att lugna mig.
Nu ligger jag i soffan med gårdagens middag i magen. Och så mätt jag är!
Inser att om jag blåser ut magen ser jag faktiskt gravid ut. Den här viktökningen är så frustrerande, för visst förde den med sig fördelar i form av större röv och större tuttar men det var en liten del av allt, resten har valt att parkera sig på magen och vill helst inte alls flytta på sig. Måste kanske ha lite mer tålamod. Verkar ha tappat ett kilo iaf...

Nu står valet mellan titta på kalle och chokladfabriken eller plocka undan här hemma och skriva på min första uppgift för den här terminen.. Det förstnämnda är awesome men de andra är behövligt..


melisa som gravid ... ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0