AW, SPARTACUS, THAIMAT OCH BRÖLLOP.

Mycket för tillfället.
Vart på AW kom hem och var lite bakis¿ Haha blev på riktigt rund om fötterna av fyra cider och det hann gå över till huvudvärk.
Käkat thaimat och glor på spartacus, varför har jag inte tittat på det tidigare? Fyllt av halvnakna djuriska män och massa blod? Perfekt för mig?

Imorgon ska jag på bröllop. Inbjudan kom för en evighet sen, framförhållningens ansikte ut (jag och este) har glömt bort den och han ska jobba så jag går med en tjejkompis och kanske går till Jobb nr 2 och jobbar en sväng efteråt. Vi får se helt enkelt.
På söndagmorgon ska vi dock hem till min älskade mami.

Nu ska jag titta färdigt på nakna män och sen sova gott.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0