döende..

Det här är ganska tufft att skriva men jag är typ 99% säker på att jag är döende, huvudet är tungt, näsan full med snor, halsen skriker av smärta varje gång jag sväljer, det gör ont i varje lem på kroppen så fort jag rör mig. Huvudet vill även sprängas i tusen bitar av smärta.. Men jag accpterar detta så länge det går över. Orkar inte må såhär

För utöver detta har jag självklart tusen andra saker att fixa, men har turligt nog inte börjat med något av dom. Istället har jag ägnat mig åt att mest göra ingenting o sådär. Det känns stabilast. 
Annars blev jag i princip ett hus rikare igår, bokstavligt talat också. Det känns intressant. Vet inte exakt HUR jag ska känna. Men känner på många olika sätt.. 
NU ska jag sätta mig och försöka luska ut hur man skriver en fullmakt, då jag inte har den blekaste aning om hur man gör detta, på bosniska dessutom. Svenska sure fine, men bosniska - nja inte riktigt. 
 
God morgon sverige!
 

 
 

dagens frukost; smoothie på hallon och apelsin. Godaste någonsin och förhoppningsvis friskframkallande. 
Melisa a la nya glasögon för några dagar sen. Om man ändå såg ut sådär när man är sjuk. 
(ovanstående text kan innehålla en smula överdrift)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0