Lets pretend to be someone else

Idag är en såndär strålande skön dag där det känns som att enda vägen ut är att sova, sova och återigen sova..
Tror mycket av mitt mående beror på mina arbetstider. Har insett att jag är en alldeles för skör själ för att orka med. Men måste stå ut ett tag till.
Jag måste lära mig att sätta mig i situationer som förenklar tillgången till ett bra mående.
Då jag som person är alldeles svag för att lyckas hålla fast vid ett beslut. Idag är ångesten över alla dumma beslut (stora som små) otroligt påfrestande.
Alla saker jag vet får mig att må antingen fysiskt eller psykiskt dåligt och ändå gör, dödar mig innifrån. Jag vill ha ett starkare psyke än såhär. Hur tränar man sitt psyke?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0