tjejen med glasögon

WOW vad svårt det ska vara att välja glasögon. Behöver nya glasögon, eller ja VILL (och lite behöver) ha nya då mina är ca 4 år gamla och väldigt fula. Har nu provat ca 500 stycken (nej inte alls överdrivet), men jag passar sämst i glasögon? 
Så nu mina fyra st läsare, which one's should I choose?
 
 
fun fact: på dessa bilder med gul tröja är halsduken täckt över hela tröjan eftersom jag har spillt barbequesås över hela tröjan och lite på byxorna. typiskt melisa. 
 
 
 
Och den här sista bilden vill jag egentligen inte ens lägga ut pga för hög sexighet, men you gotta take one for the team.. 
 
KAN MAN VARA TRÖTTARE MÄNNISKA ÄN MIG? 

Någon annan som också känner med mitt hår på den första och näst-sista bilden? Det vill fly från mitt huvud. Hahah, det sticker rakt ut. Jag dör. Fan jag kanske borde börja bry mig om mig själv igen. Men orkar inte. 
 



På tal om annat har jag än så länge druckit kaffe, sökt ett jobb, funderat ut en ny utbildning, och ska NU börja plugga. Nästan varit effektiv. 
 
Såhär ser jag för övrigt ut när jag dricker kaffe. 
Gud vad roligt det är att lägga ut massa ego-bilder på sig själv.. Förstår alla bloggare. 

Kommentarer
Postat av: Märy

Världens sötaste :)

2013-03-10 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0