17 dagar senare.

Här sitter jag, med en i princip klar C-uppsats. Ni minns då jag skrev att jag skulle skriva mer? Jag gjorde inte det. Istället avvaktade jag en vecka eftersom jag är sämst på framförhållning och när jag väl insåg att den skulle vara klar fem dagar senare så skrev jag den. Så 21a maj hade jag skrivit ca 15 sidor. Idag har jag gått igenom de kommentarer min handledare skrev och rättat och fixat och trixat. Jag skulle kunna lägga till mer, men jag orkar inte. Detta får räcka för nu känner jag. I o m att jag är sämst på framförhållning så dödade jag mig själv i ca 5 dagar. Nu vill jag inte mer. Men imorgon så blir det proof-reading och sen är jag klar och tänker då skicka in den.
 
I torsdags kom min älskade systeryster hit. Vi hade bästa helgen på länge. Gick på Bon Jovi konsert och var allmänt snygga och bara ruskigt fulla. Lördag spenderades på skansen, som är skitkasst för övrigt? Hade förväntat mig mycket mer. 
Men tror den här helgen har bevisat vilken sjuk vänskap vi egentligen har. Whats wrong with us? Nobody knows. Som ett kärlekspar
 
 
Nu har E duschat färdigt och vi ska kolla på serie och sen sova. Skön måndag. Imorgon är det jobb igen, 9-5 och sen skola någon timma. Såhär ska livet vara. Fullspäckat. Älskar för övrigt mitt nya jobb. 
 
innan bon jovi .. 
 
efter bon jovi .. 
 
''
lördag kväll ... 
 
Taylans fina konst på lill-kontoret idag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0