dör

Jag dör trötthetsdöden idag och igår. Igår la jag mig i sängen vid kvart över åtta, men med min kropp så somna jag vid tolv. Idag pallade jag lite längre, för tjugo min sen la jag mig. Är väldigt trött idag med och hoppas jag somnar lite tidigare idag.
Snart är första heltidsveckan över och jag trivs något otroligt på jobbet, detta går precis som jag vill just nu... Måste bara lära.känna eleverna lite mer. Måste se lektionsmässigt vad som funkar och inte funkar. Är en riktigt stor utmaning de här. Ger mig dessutom otroligt mkt i ett läge där jag varit osäker på om det här yrket är exakt vad jag vill göra.. Men känns det såhär bra nu så tror jag att jag är rätt.

För övrigt var jag såhär glad på jobbet idag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0