livets orättvisor..

1)
Att något monster varje morgon härjar fritt i lägenheten och slänger kläder, handdukar, plattångar, skor och diverse andra föremål runtomkring sig medan man är på jobbet.. Sen när man kommer hem får man städa upp allt! Ofattbart. Någon mer som har liknande problem? 
 
2) 
Att kvällstiden rinner iväg och jag nyss låg i sängen och vilade efter jobbat, men helt plötsligt är det snart läggdags? (Ja, jag är ca 75 år gammal, so?)
 
3) 
Att människor orkar träna och att dom inte tvingar med en till gymmet, att äta hälsosamt eller att helt enkelt lyfta på arslet ur sängen, vad är det för beteende? Att bara motivera sig själv? EGOISTISKT TÄNKER JAG. 
 
4) 
Att åkkort försvinner ganska spårlöst. Likaså pengar. Vem är det egentligen som tar det ena och slösar det andra? 
 
 
Det där är väl de största jag kommer på nu.. möjligtvis också krig på jorden och svältande barn.. Men det får stå med på någon annan lista en annan gång. 
Tills dess kan ni få titta på bilder som inte visar spec. mycket orättvisor.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0